lite mer positiv..

denna dag var rätt djupt ner i navelskådningen när min mamma ringde.. Jag hade inte alls lust att prata och markerade det med att svara ”Mia mitt i maten”. Men allteftersom samtalet gick och jag fick prata av mig lite om navelluddet, och att vi mitt i samtalet fick varandra att skratta så blev det ett trevligt samtal ändå. Å jag ville inte sluta när hon väl var tvungen till det. Samtalet gav mig postitiv energi nog till att ”ta arslet ur vagnen” och starta med projekt ”skrubba golv och sortera återvinning”! 😀

Redan igår hade jag bestämt mig för att gå på latino ikväll, och det gjorde jag! Instruktören J var redigt på bettet ikväll och fasen vad jag svettades! Han fick mig ur koncentration också bl.a. genom att; komma och dansa bredvid mig under Kuduron, och i en ”fridans” kom han fram och dansade med mig – vilket gjorde mig väldans generad! Hu. 😉 Men det är bra, då fick jag skratta ännu mer!

Sz var också med på dagens pass. Det var kul! För det var ett tag sen vi sågs. Å medan jag gick upp på gymmet, efter latinon, gav hon sig själv en väl värd stund i jacuzzin. När jag var klar så bastade vi en stund ihop, innan vi beslöt att gå hem för att mätta våra hungriga magar. Men det var inte sista gången vi sågs denna vecka! Fast mer om det kommer senare.

Nu ska jag bara se till att försöka behålla denna positiva känsla till imorgon och hela morgondagen, då jag bara har mig själv att roa. Ska börja med att sova lika bra som natten till idag. Jag sov inte hela natten, men fler hela timmar i alla fall!

Här är lokalen vi håller till i med vår latino! Fast detta foto tog jag precis när salen var ny, så idag sitter det speglar på hela väggen till höger. Till vänster är det fönster ut mot ‘Äventyrsbadet’, som i sig får in ljus utifrån. Det är MYCKET bättre än den lilla källarlokalen med mörker, dålig ventialtion och galet betonggolv vi hade förut.

Det här inlägget postades i Träning & Hälsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

