Indian chai + honung

Sen jag började hosta, har jag retat upp halsen flertal gånger. Då jag aldrig tidigare haft honung i teet eftersom jag inte gillar det, så har jag helt enkelt låtit bli. Men nu har jag blivit tvungen att ändra mig. Ogillar det i svart te, ogillar det i grönt te. Iiuuu.. Men så testade jag det i chai, m varm mjölk. Funkar ju hur bra som helst! Nu är det bara i med citron också (vilket även det är ngt jag ogillarr i te), så är jag redo att åka till England! Ja för där dricker de ju te m mjölk, honung och citron..

I övrigt verkar det som om den bra kombinationen sömnen natten till tisdag & latino gjorde mig mer än lovligt pigg! Annars skulle jag väl vara helt slut nu när klockan är hrrm.. kvart i 3. Är det inte ‘insomnia’ åt ena hållet, så är det det åt andra.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

