Varm mjölk..

Min hals roar sig med att hosta sönder sig själv varje morgon och kväll. Förra natten var dock den första (på 5 dgr) jag inte kunde sova ordentligt. Jag skulle inte vara precis lika missnöjd om den faktiskt hostade upp ngt, men det är tomt nada gör ont och är torrt.
Så nu dricker jag varm mjölk m honungsvicks..

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Varm mjölk..

  1. Åsa skriver:

    Vilken bra blogg du har vännen! :o) Jag får titta in här emellanåt när jag får tid. Det var roligt att träffa dig i helgen. Hoppas att du snart kryar på dig vännen. Kram Åsa

    • miapialingonfia skriver:

      Tack! Tänkte väl att du skulle titta in här lite efter att vi pratade om den igår. 😉 Ja, det var jätteskoj – och välbehövligt – att träffas! ❤ I will do my very best. Kram!

Kommentera

