Två snyggingar som finns i..

…tv-serien ”The Tudors”; är Sam Neill och Jonathan Rhys-Meyers. Å det är såååå trevligt! Jag såg den serien när den gick på tv, men jag missade mycket av mitten-säsongerna. Nu har hittat den på en streamsida där jag ser den onlie. Å sicket ögongodis! Inte bara för de två läckerbitarna, utan också för att den är så snyggt gjord!

Sam Neill föll jag för när jag för ca 13:e året i rad såg ”Ivanhoe” på tv på nyårsafton. Han var URläcker och med de där klassiska farliga ögonen! Fast jag tycker att han, när han blivit äldre, inte enbart har farliga ögon utan har fått ett mildare ansiktsuttryck som är lika tilltalande det!

Jonathan Rhys-Meyers  upptäckte jag när jag såg honom i filmen ”Match Point” med bla Scarlett Johansson. Det var för henne jag valde filmen, men vilken bonus han var! Snygg, snygg, å så grymt sexig! De som känner mig sen 90-talet vet att jag då var helt inne på killar med den klassiska käklinjen, å det har han! För att inte snacka om läpparna och ögonen. Jamm jamm..

Det här fick mig plötsligt att tänka på min vän K’s typ självpåtagna uppdrag; att komma på vad för typ av killar och killars utseende jag gillar. Hon har kommit på det nu. Å jag också. Min upptäckt fick mig att skratta högt så det ekade när jag var ute o gick med vännen H. Mer om detta kan jag kanske orda en annan gång. 😉

 Sam Neill

Kan tro bilden är tagen på 90-talet

 Jonathan Rhys-Meyers

 Rob Lowe. Tonårs-obsession.

Det lär nog komma ett längre inlägg om ”snyggingarna som passerat i mitt liv” en dag, men detta får räcka så länge!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

