Önskebrunn?

…förra veckan skrev jag ungefär en sån här status på fejjan ”vid sånt här väder önskar jag att jag haft ett regnställ”.

Å igår fick jag ett! Av feérna H & T, dvs min äldsta bror och hans fru. Det var ju helt väldans otippat; att jag skulle få en sen födelsedagspresent och att det skulle bli ett sånt. Jag blev lika glad som överraskad! 😀 Å blir fortfarande glad så fort jag tittar på det, för det är  av märket McKinley och av redigt bra kvalité – och snyggt! Enda är att jag måste byta storlek om jag inte ska behöva se ut som en – orörlig – stoppad korv i det. Nästa år kanske denna storlek passar, men jag kan ju inte vänta till dess.

 Å ja just det, brorsan min hade för sig att mitt favoritgodis är ”Tofifee”, så när de var i Schweiz så köpte de en kartong m 48 bitar! Jag gillade det väldigt mycket på 90-talet. Nu har jag inte ätit det särskilt mycket. Men det är ju gott, o det är perfekt att ha när jag har pms! Schysst lösning.

 ”man har så kul med Tofifee!” som reklamjingeln lyder 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

