bråda helger

Jag hade fått för mig att jag hade en tom månad framför mig, men det har jag inte. Vardagarna är kanske lite blanka och fortsätter väl med hundvakteri, lite masserande och förhoppningsvis en upptrappning av träning! Men OM jag hade tänkt ha viktnedgång som primärmål för min träning, ja då hade det inte varit mycket med det hela. Med tanke på att en del av det inbokade innebär intag av mat och  – alkoholhaltig – dryck. Det är än inga hela helger som är inbokade och ibland inga hela dagar, men det är ändå aktiviteter inbokade varenda helg! Vetitusan när det såg ut så senast.

Det är 4:a födelsedagar, varav 3 lär firas, det är 2 spelningar, en trolig fika ihop med några tjejer jag inte träffat på evigheters evighet! Det är hälsomässa, och en kombinerad latino/zumba i stort sett hela dagen (träning, gemensam lunch/middag och sen dans med exotiska latinokillar! Har J lovat i alla fall. 😉 ), och en lunch i stan. Dock tror jag att jag kommer tvingas välja bort några aktiviteter, för jag måste ju ha mat oxå..

Men javisstja, min nyårsafton är bokad. Å detta mina vänner är absolut rekord i en tidigt bokad nyårsafton! Mycket trevligt! Jag tror att jag tom redan nu vet vad jag ska ha på mig! Det är fan oxå rekord.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till bråda helger

  1. Vad är det för Latino/Zumba event som du ska på som jag missat? 😀

    • miapialingonfia skriver:

      du får läsa vad Juan har skrivit som kommentar till ”Det är UNDERBART..” (han har skrivit två kommentarer där). 😉 Det ska visst först vara upplagt som tidigare kombinationspass latino/zumba, men sen skiljer det sig åt. Han berättade om det i fredags, och han drar det säkert imorgon igen.

Kommentera

