Vänskap & GRANDE

Hade en helt superschysst kväll igår! Trots viss bakfylla idag. Först skulle jag åka med kompisen J, men han bangade. Inte så kul tyckte jag att behöva åka upp själv.. Men det fanns ingen tanke på att stanna hemma. Så jag fick med mig vännen K som jag inte sett på 2 veckor (sen kryssningen)! Hon var den sötaste inne på klubben, iklädd ”myskläder” för kvällen dvs vita converse, svarta konstiga byxor,  svart hoodie och svart mössa satt hon på en stol med ett glas rött i ena handen och wordfeud i andra. ❤ Åsså träffade jag en annan vän, H, som jag inte sett på månader. Jag sa till honom ”jag vet inte riktigt vad jag ska prata med dig om, eftersom du vet mer om mig än vad mina närmsta vänner gör”. ”Vad är jag då?” frågade han. ”jag vet inte” svarade jag, skrattade lite och sa; ”vi ses ju typ aldrig…”. ”Man kan ju vara nära vänner ändå” sa han o gav mig en öl…  Efter snack med K, så har jag konstaterat att; ja det kan man ju vara. 😉 Senare under kvällen gav han mig en jättehård kram, en sån där som gör att man tappar luften helt o hållet. Lugn – och ro hormonet kickade igång direkt, och jag kommer nog kunna leva på det ett tag!

Vad jag roade mig med igår, var att titta och lyssna på bandet GRANDE! Jag minns inte när det var, men de knatade rätt in i hjärtat på mig första gången jag såg dem och de håller sig kvar med ett järngrepp. Rättelse; det var när jag fixade ett gig till dem på ‘Medis’ i Sthlm. Hmmm…2009? 🙂  Det är inte enbart för att de spelar förbannat jävla bra hårdrock, utan för att de också är en trio redigt trevliga herrar!

Om du gillar vad du hör och vill ha mer, klicka på ”GRANDE-länken”. De lirar på klubben RoQ i Sthlm den 4.e eller 5:e nov! Det är inte klart än vilken dag, men sånt går alltid att ta reda på. Hojta till om du vill veta!

Nu är klockan kvart i tre  på eftermiddagen o jag ska nog sova en liten stund tror jag. Treon har gjort sitt, men jag är jävla trött! Har bestämt att jag ska träffa vännen H för en promis. Dä ska bli skönt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

