I dag har jag..

  1. Vaktat och lekt med lilla hunden Kajsa mellan 10-15.30
  2. Träffat mamma och fikat/ätit tidig middag med henne. Hon o hennes sambo var i stan för några ärenden. Så det är alltid skoj att kunna ses när de är här.
  3. Gått på ett pass skön yogalates m Sz; passet var lite utmanande idag eftersom vi båda var lite fnittriga av oss, och för att jag o min balans inte var helt överens. De där sk trianglarna kan vara riktigt svåra ibland! Men jag klarade åndå en som är rätt svår.
  4. Sz och jag avslutade yogan med att basta en stund innan vi gick hem. Det var skönt. Det är ett skönt helhetskoncept; yoga & bastu eller yoga & jacuzzi. Härligt avslappnade gick vi hem och småpratade.
  5. För Sz fortsätter det avslappnade imorgon, då hon ska få massage! Å sen ska vi käka lunch ihop. Å det blir antingen  något köttigt på Smokey house (Texas Long horn) eller något mer nyttigt och gott som Sushi på Samuraj.
  6. Nu ska jag titta på The big bang theory och sen sova. God natt!

Ett tråkigt punktinlägg, jag vet. Men jag ids inte vara rolig o kreativ jämt. 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

