kylskåp & badrumsskåp

Min vän K (med bloggen Fröken Smartypants) la upp en bild på innehållet i sitt kylskåp. Detta för att hon själv är så nyfiken på vad andra har i sitt kylskåp och därmed tror att alla vill veta vad hon har i sitt. 🙂 Så här bjuder jag på en bild på vad jag har i mitt kylskåp. Kanske gör det henne glad. Kanske gör det dig glad?

Jag däremot är oftast väldigt nyfiken på vad andra har i sitt badrumsskåp! Så därför lägger jag här upp en bild på vad jag har i mitt. Jag har iof två, men i det andra står det mestadels bara mediciner o annat sånt behövligt.

 Det är i övrigt det mest konstiga badrumsskåp jag någonsin sett! Det är inte särskilt effektivt gjort med oflyttbara hyllplan. Å det sitter fast i väggen, kan man säga.. Det är därför jag har två skåp. Nåja, hoppas att jag har stillat din nyfikenhet! 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till kylskåp & badrumsskåp

  1. Milla skriver:

    hahaha, underbart!!! Det var spännande att se. och nu måste jag ta en bild av mitt badrumsskåp såklart!!

Kommentera

