shoppingtopping!

Först skulle jag ha hundvaktat idag men hundens husse var sjuk så det blev inget hundvaktande. Efteråt skulle jag ha träffat C, men då hon är gravid hade hon en sk ”kräk-dag” idag och då är det inte så lätt att vara social. Så det blev en heeelt annan dag idag!

Först var jag på ett ställe där de köper in stora partier från butiker som bl.a. har brunnit. Å de säljer varorna till 50% av ordinarie pris! Nu har de olika typer av träningsskor inne, alltifrån den dyra inomhusdojjan till den lite billigare fotbollsdojjan. Det är alla märken man kan tänka sig; Reebok, Adidas, Ascis, Bagheera, Merrell, Puma, Nike…mfl.

Många skor blire!

 De här skorna hade jag velat ha, men det fanns inga i min storlek..

..så det blev de här i stället. Hoppas mina benhinnor blir nöjda med dem!

När jag bestämt mig för vilka skor jag skulle ha, så lyfte jag blicken och hittade lite mer! Ett par Adidas överdragsbyxor, tre par korta adidsasstrumpor och ett par jättefina långkalsonger! 🙂

Glad i hågen över att ha hittat så bra grejer till så bra pris, bestämde jag mig för att prova ett par jeans på Åhléns oxå. Jag var in där igår, men konstaterade att min storlek inte fanns. Fast jag har aldrig köpt jeans på Åhléns förut och inte heller av märket ”Frk”. Så jag tänkte att jag skulle prova dem ändå. Bingo! De sitter nästan som smäck. Å eftersom jag inte kunde bestämma vilken färg jag ville ha så blev det ett par gråa och ett par röda. Jag tog ett par lila halvtjocka strumpbyxor med mig oxå, när jag ändå var i farten!

Fr vä: långkalsonger, strumpor, träningsskor, överdragsbyxor, gråa jeans, röda jeans och lila strumpbyxor.

Det är som om jag har legat o laddat för denna dag, i alla fall gällande jeansen och träningsskorna. Men rätt dag ska infalla oxå (med lust, känsla, tid & ekonomi för att shoppa). Jag är MYCKET nöjd över denna dag – för allt jag har fått med mig hem har jag också behövt!

Presentkort och ‘andrahandssortering’ is da sheit! 😀

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till shoppingtopping!

  1. M-L skriver:

    Så himla fina prylar du fick ihop!!! härligt!

  2. suzan skriver:

    Vart handlade du sportgrejerna?

Kommentera

