resan som inte blev

En av mina bröder ringde i morse och frågade om jag ville följa med ner till Österlen i Skåne över helgen. Jag hoppade upp ur sängen och tänkte att jag på något sätt skulle kunna rådda ihop den här dagen, och boka om det som är bokat resterande av den här veckan dvs; träffa C i eftermiddag, åka till Sthlm och träffa vännen K i morgon, hundvakta på fre (om husse blivit frisk då), tvätta på fredag och träningstillfällen lördag och söndag.

Å på det fixa resan till honom till ikväll. Hmmmm… Ca 1h senare ringde jag och sa att jag inte kommer med, det blev lite kort om tid. Tyvärr! Det hade varit jätteroligt att åka ner dit, för jag har aldrig varit i Österlen! Å det hade varit GULD att få tillbringa flera dagar ihop med honom och hans barn.

Nu ska jag försöka hitta en bra och billig resa t/r med buss/flyg/tåg till de ska åka ner igen senare i höst. Billiga och bra resetips till Ystad emottages tacksamt!!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

