Frukost

Pimp your havre-/fiberhavregrynsgröt!

Som alternativ till lingonsylten har jag på skivade bananer! Det blir väldigt gott, o för mig mättar det bättre oxå. Nu har jag alpro soya till, så det blir lite sötare än m vanlig mjölk.

Fast praktiskt taget kan du ha vad som helst på din gröt. Blåbär, koka den ihop m torkad frukt, kombinera m frön el nötter. Allt för lite roligare o mättare frukost. Inte för att det är något fel på lingonsylt. Men den du köper i affären består ju mer av socker än av lingon. Min favorit är min mammas sambos hemgjorda! Men det är ju inte alltid den finns i kylen.

Så se till att du får en riktigt god o mättande frukost imorgon (vad DU nu äter)!

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

