Dagen efter 2 dygn sen..

…å jag kan bara konstatera att åldern hunnit ikapp mig. Helvete, såhär trött kan jag inte minnas att jag var kring 25-årsåldern när jag varit på kryssning!

Fick en smått orolig 11-timmarssömn natten till idag. Tackar mig själv för att jag lät en falukorv tina till jag kom hem igår! Tur att det räcker med knäckebröd och ägg som kombination med det, för min hjärna har inte haft en chans att kunna sätta ihop något mer kulinariskt än så idag. Annars har det varit en ”alla-repriser-på-tvn”-dag och jag har uppdaterat alla på fejjan om mitt ‘minutiösa’ läge. Jag har oxå sett den tungt ångestladdade filmen ”The black swan”, den var bra men absolut ingen film man ser ‘bara sådär’ eller om man är deppig. Väldigt BRA skådespelarinsats av Nathalie Portman, och schysst fotat! Knaprat lakrits har jag gjort, o undrat över varför jag köpte det och inte en megasuperstor chokladkaka när jag var i tax freen..

Vännen H räddade mig från syrebrist när hon smsade och frågade om jag ville gå på promis. En och en halvtimmes promenad senare kom jag hem ”avpratad”, svettig och pigg(are)! Den behövdes verkligen och det var roligt att träffa H. 🙂

Å nu är jag alltså pigg, när jag borde gå och lägga mig. Absolut mig i ett nötskal.

~ Natural beauties ~

Tackar 2 av dessa och 5 till för att jag hade så jääävla kul!! Det var en förbannat rolig födelsedagspresent! Även om ni inte stod för alla överraskningsmoment. 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

