‘Tiggs’

Jag fixade till mat att äta innan och efter träningen. Först tänkte jag blodpudding, men jag brukar inte bli så mätt av det under en träningsdag. Så det blev äggnudlar, gröna linser, bacon, lök och lite matgrädde i stället. På det höll jag mig i lite mer än 3h, som innehöll 1h ”provträning” på gymmet, 30 min core och 45 min spinning. Efteråt så käkade jag ett äpple och när jag kom hem så åt jag resten av maten. Good!

Så det blev ju promenad dit och hem, vilket jag är glad för eftersom det var så himmelskt skönt ute! 🙂 Vad jag mer har gjort på min ”måste-, borde-, skulle-lista” är att bestämma vad jag ska ha på mig imorgon på kryssen, och att skriva ner allt jag behöver och vill ha både innan o efter kryssen. Det blir nog bra det här. Antingen far jag runt som en skållad råtta på stan imorgon, eller så kör jag på ”det gamla vanliga” och är lika nöjd med det.

Nu ska jag leta efter en bra ”online-streaming sida” eftersom jag vill se ‘Sons of Anarchy’. Var så glad över den jag hade, tills de plötsligt bestämde sig för att inte alls vara gratis längre. Tipsa mig gärna om du sitter på någon bra!

Min favoritkaraktär i SoA; ‘Tiggs’. En galen jävel jag absolut inte skulle kunna leva med! 😀

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ‘Tiggs’

  1. Gud vad du är duktig med träningen!! Impad!!

    ( Japp, hittade likadana skor som du , sköna och snygga!! )

    Kram!

    • miapialingonfia skriver:

      Tack, det behöver jag höra! 🙂 Då jag varit nere i en svacka o nu har mina benhinneproblem.
      Vad coolt, då finns det iaf 4:a snygga fötter ute i hösten! 😉 Fast jag vill att det ska bli lite kyligare innan jag börjar använda mina. Kram!

Kommentera

