Jag borde, jag skulle, jag måste..

I kväll är det träning på schemat. I morgon kväll är det kryssning på schemat!

Jag måste diska innan jag åker iväg imorgon eftermiddag. Jag borde kolla över maten, så jag har något att äta när jag kommer hem ikväll och innan jag åker imorgon. Jag kanske skulle ta och tänka igenom vad jag ska ta med mig. Å jag vill gå igenom vad jag behöver köpa, inte bara till imorgon, utan som komplement i höstgarderoben och även bra hårprodukter.

Jag skulle även behöva komma ut och njuta lite av solen och höstvärmen. Men lär något av det här hända? Det är frågan. Just nu sitter jag fast i soffan och drömmer om vad jag skulle vilja köpa – och strunta i vad jag behöver och  strunta i vad det skulle kunna kosta.

Ett exempel; Jag har en plan gällande ‘höstkomplementet’. Men det krockar med att jag måste ha nya träningsskor bl.a.

Ja just det, dessutom har jag ägglossning (tror jag att det är i min lilla pms-härva). Vilket brukar göra mig velig.

Detta var ett mindre roligt inlägg. Men det snurrar ju i mitt huvud, så. 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

