Dagens träning

Å ja just ja. Träningen gick fint.  Jag ville bara peka finger åt spinninginstruktören några gånger.  Å skrika ”jääääävla spiiiinning”! Men då jag är en väluppfostrad människa så gjorde jag naturligtvis inte det.

Core är i övrigt ett väldigt bra pass, som jag rekommenderar var och varannan människa att gå på – eller träna hemma. Det är verkligen svinjobbigt när det gör ont i de slappa magmusklerna. De gillar att sova, precis som jag, och att väckas på det där sättet är ju inte det mest ljuvliga. Inte för någon av oss. Fast nästa gång ska jag ta av mig skorna innan, för att köra rygg är ju jobbigt nog som det är utan den där extra gravitationsarbetet som skorna ger..

Å ”provträningen” i gymmet var oxå bra. Jag vill ju skynda (fynda) och fortsätta i gamla spår. Men han backade mig och styrde om mig. Kanske är det bra, kanske blir det fel. Men jag testar detta, så får jag se vad det bliver. Har ju en månad på mig att ”få till” det. Å hoppas hoppas hoppas att benhinnorna är med mig i detta!

Nu strax Sex & the city och te m macka. God natt!

Det här inlägget postades i Träning & Hälsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

