Fika med Sz

I dag har jag oxå träffat vännen Sz! Äntligen fick vi ihop det. 🙂 För Sz har börjat i skolan, och det dräller över alla planer hon har på att träna och träffa vänner. Å eftersom mina benhinnor har krånglat har vi inte heller träffats de få gånger hon har kunnat träna.

Fast innan jag träffade Sz så gick jag och avbokade dagens tänkta träningspass, och på vägen därifrån in till centrum gick jag förbi denna jättevackra ”vägg”!

Sz och jag träffades på ett fik, och satte oss ute. Det gäller att passa på när det fortfarande är så pass skönt ute att det går! Vi pratade om allt mellan hundar, träning och div grejer vi kvinns får gå igenom bara för att gå på kvinnliga undersökningar (för att inte vara så detaljerad). Ahh, det var så kul att träffa henne. Det var så längesen sist, så det var verkligen dax för en ”Sz-input”! 🙂

Hon skriver förresten en träningsblogg, så är du intresserad kan du läsa den här; http://healthbysz.blogspot.com/ Tills jag kommer på hur jag ska göra för att lägga in den till höger, så får du nöja dig med denna länkning.

I morgon är det ”provträning” i gymmet, core och spinning. Nu är det kvällsfika till True Blood.

Ha en fortsatt skön, sen, kväll!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

