Mindre med kli

Jag vaknade inte klockan 5, utan vid 7 och klev upp vid 8. Så det blev en 10-timmarsnatt! Den behövdes visst väldigt, eftersom jag var utsövd när jag vaknade. Vanligtvis när jag sovit längre än 8h, så har jag huvudvärk eller känner mig trött på litet annat vis.

Det blev en ”sega-framför-tv’n-och-datorn-dag”, ja i alla fall fram till 14-tiden då 3-nätet la av helt o hållet. Men jag tog igen segandet med att gå på latino! Första latinopasset på ca en månad. Å jag hoppades så att mina ben skulle tycka det var en lika bra idé som jag tyckte! Tyvärr så tyckte de inte det, framför allt inte det ena i alla fall. Så det blev inte lika mycket vridningar, hopp och att ge av mig själv som jag velat. Å för benens skull, o för att undvika att benhinnorna aldrig blir bra (eller att detta blir riktigt långlivat) måste jag nog ta det lite lugnt med dansandet. Sååååå jääävla tråkigt!! 😥

Men hydrokortisonet verkar göra sitt i alla fall. Det kliar inte ens hälften så mycket nu som i fredags. Å det är jag väldigt glad för! Alltid något.

Denna dag avslutas i alla fall glatt med The big bang theory!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

