Drömpjucks

I cirka 2h har jag försökt få något på pränt här, men jag är för rastlös och tittar på för bra tv för att kunna koncentrera mig.

Har kliande ben, blir fan vansinnig snart! Nej, inte ont i benhinnorna. Eller jo fan det har jag oxå. Men nu kliar underbenen också. Så idag blev det till att köpa hydrokortison och hoppas att det hjälper.

Drömpjucksen. URsnygga och precis utanför min budget.

Bilden är tagen från www.nilsonshoes.com

I morgon; förhoppningsvis upp tidigt, iväg tidigt och i Sthlm klockan 10 – I wish. Sen lunch med vännen K. Å resterande eftermiddag ute på Lidingöloppet tillsammans med delar av min släkt, bland annat två syskon. Ska bli jäklarns kul!

Dagens undran är hur många ggr/mån som vi siffermänniskor blandar ihop bankkoden med portkoden? Å dagens njutning var att gå inne på Ica medan en man gick och sjöng på ett klassiskt stycke. Det fick mig att börja nynna på det oerhört vackra ‘Nessun Dorma‘ och le hela vägen hem!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

