Sjöblöta jeans & sufflé

Efter 15 minuters promenad i dagens mindre soliga väder var mina jeans genomblöta! Det kändes som o jag kissat på mig flera ggr om! Jag är väldigt glad över att jag ändå varit smart nog att ta med mig ett par mjukisbyxor att byta till. Gryyymt skönt att ta på sig när låren blivit kalla. 🙂

Å apropå jeans, så blev min mage en dubbel sufflé häromdagen när jag provade ett par i en klädesbutik! Nämen – åååååå, vad rrrrooligt!

Att jag aldrig lär mig. Visst är det schysst att leva på hoppet. Men… av någon anledning tycker jag att min väns bloggcitat passar in här; ‘Insanity is doing the same thing over and over again expecting a different result’.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

