Update

Jag kan inte träna pga bensmärtan! Å jag är van vid att träna minst 4:a dagar i veckan (latino, yoga, body pump/styrketräning, spinning bla), fast jag har inte kunnat träna ens så mycket på ca 3 v pga förkylning bla. Jag mår uselt! På detta min jävla pms som av någon anledning är mer intensiv/längre denna månad. Å som många kvinnor har det under sin pms, så blir även min sinnesstämmning väldigt låg. Dvs min motivation har försvunnit runt hörnet. Det hjälper heller inte att jag vet hur mycket som krävs för att vända detta, och ta nya tag för att starta upp träningen igen. Crap! Det finns stoooor risk att jag sätter i mig X antal bitar av mitt nya favoritgodis; små hallon/saltlakritsrullar som finns på Pressbyrån. Jäkla dyrt där. Men jag råkade även finna dem inne på Lagerhaus häromdagen ; jag letade efter anteckningsblock, men min tunga efter godis – och fann det!

Det står ju dessutom att man ska må bra av att äta dem! Man kan inbilla sig mycket när man inte känner sig på topp. Men samtidigt känns det ju förjäkla dumt att sätta i sig en massa socker om jag ändå inte ska/inte kan röra på mig. Fullständigt jäkla idiotiskt faktiskt. Nåja, imorgon ska jag säga ”hejdå” till bästa jobbcoachen ever! Det stör nog oxå min sinnesstämning. MEN allt är inte skit. Jag ska även träffa kompisen H imorgon för en rejäl ”up to date” under promenad, å så ska hon med till mig för att äta hembakt äppelkaka! Höstens första. 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

