och som bot..

..på spända käkar ska jag nu kila iväg på dubbelpass yoga. För är det något jag har lärt mig så är det att göra motsatsen till hur det känns. Är jag stel i nacken, ska jag gå på dance aerobic och ”svänga nacke”. Har jag ont i ländryggen så är det bra att göra plankan, och gå på latino och skaka rumpa. Allt för att få lossa upp och mjuka till det. Naturligtvis är det meningen att jag ska träna för att hålla stelhet och det onda borta, men ibland så lyckas jag inte träna så. Nåja skjuts iväg på power yoga 75min och yogalates 55 min! Undrar du vad skillnaden på de båda är? Fråga, så ska jag svara. 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till och som bot..

  1. Mia skriver:

    ja det här verkar ju spännande! Det blir kul att följa. Du får gärna förklara de olika yogaformerna för mig. hej hopp! M-L

    • miapialingonfia skriver:

      Ja visst verkar det spännande, det tycker jag oxå! 🙂
      Yogaformerna har jag förklarat nu i ett inlägg. Jag hoppas du förstår något av dem, annars får jag försöka visa nästa gång vi ses!
      Är det förresten M-L eller Mia? Det står Mia överst och M-L längst ned, så jag är lite förvirrad. Du kanske inte ens är någon jag känner, o då blir det svårt att visa något ur yogan. 😉

      • Mia (astemo) skriver:

        Vi kanske e samma person 🙂
        Ha ha,,,ne då. Jag e Mia, o de inte jag som skrivit de här över. Men de kanske du redan visste vid detta laget.

        Kul o se att du kommit igång o skriva…Jag tröttnar aldrig på din PMS 😉 inte kul de där..Kramelikramen

      • miapialingonfia skriver:

        Ja DET vore nått, en dubbelgångare på min blogg. 😉
        Jaa, det är fortfarande pirrigt.Tryggt att människor jag känner kommenterar – och roligt förstås!
        Hahahahaha! Ja, well, du lär få höra mer om den så.. Håll dig bara uppdaterad sådär en gång i månaden. 😉

        Kramkram!

  2. Åsa Eriksson skriver:

    Heeej!
    Har provat Poweryoga men vad är Yogalates??

Kommentera

